Over ons

Ons kantoor is actief op financieel en fiscaal gebied en we houden ons bezig met het voeren van administraties en het opstellen van jaarrekeningen tot en met het verzorgen van belastingaangiften en het geven van financiële en fiscale adviezen. Het is onze missie onze relaties te ontzorgen en een goede kwaliteit te bieden tegen een betaalbare prijs.

Ons team bestaat uit acht ervaren medewerkers, waarbij onze relatiebeheerders, de heer John Monteba en de heer René Janssen, beide gecertificeerd zijn als Belastingadviseur en gezamenlijk ruim 40 jaar ervaring hebben in de financiële- en fiscale dienstverlening.

 

Wij zijn lid van het NOAB en van het Register Belastingadviseurs en ons kantoor heeft met de Belastingdienst een convenant Horizontaal Toezicht afgesloten. Deze drie keurmerken houden voor u als relatie in dat ons kantoor dezelfde kwaliteit biedt als een accountant, alleen tegen betaalbare prijzen. Voor vragen en voor meer informatie kunt u contact met ons opnemen.

Overstapservice

Gaat u graag met ons in zee, maar hebt u op dit moment al een accountant of adviseur? Dat vormt geen enkel probleem. Met onze overstapservice bent u verzekerd van een soepele overdracht, geheel gratis verzorgd door Administratie & Advies Zoetermeer.

De meest wenselijke situatie is dat de huidige accountant uw dossier overdraagt aan ons kantoor. Als dat op bezwaren stuit dan stellen wij een nieuw dossier samen. De benodigde informatie vragen we dan alsnog op bij de betreffende instanties. In alle gevallen geldt dat aan een overstap naar ons kantoor geen kosten zijn verbonden.

Keurmerken


NOAB is dé branchevereniging voor kantoren die actief zijn in het MKB-segment. Daarnaast geldt het NOAB-kwaliteitskeurmerk al jaren als de norm in de branche. Een kantoor met een NOAB-logo garandeert kwaliteit, vakmanschap en actuele kennis van zaken.

Het Register Belastingadviseurs garandeert dat wij als kantoor fiscaal opgeleid, gediplomeerd en continue bijgeschoolde medewerkers in dienst hebben zodat wij u als relatie van ons kantoor pro-actief kunnen blijven adviseren over de nieuwste ontwikkelingen.

“Bij horizontaal toezicht gaat het om wederzijds vertrouwen tussen belastingplichtige en Belastingdienst, het scherper naar elkaar aangeven wat ieders verantwoordelijkheden en mogelijkheden zijn om het recht te handhaven en het vastleggen en naleven van wederzijdse afspraken”.

Horizontaal toezicht

Naamloos-1

Horizontaal Toezicht houdt in dat ons kantoor afspraken heeft gemaakt met de Belastingdienst om samen met u als relatie, en indien u dit wenst, te komen tot een inrichting van de aangifteketen, waarbij de kwaliteit van de aangiften van dien aard zijn dat ze door de Belastingdienst zonder nader onderzoek kunnen worden afgedaan. Over fiscale discussiepunten vindt vooraf overleg plaats met de Belastingdienst, waarbij beide betrokken partijen zich constructief opstellen om binnen de kaders van de regelgeving tot aanvaardbare oplossingen te komen. Het zwaartepunt in het toezicht van de Belastingdienst, verschuift hiermee van beoordeling en controle achteraf naar afstemming vooraf.
 

Bij horizontaal toezicht is samenwerking het sleutelwoord. Door goede afspraken te maken met alle partijen die bij het aangifteproces betrokken zijn, kunnen we met elkaar de kwaliteit van de aangiften behouden en verbeteren. En voorkomen we onnodig dubbel werk.

Voor vragen en voor meer informatie kunt u contact met ons opnemen. Bel ons op 079- 316 10 50 of vul onderstaand formulier in en wij bellen of mailen u zo snel mogelijk terug.