Administratie & Advies Zoetermeer
Over ons - AA Zoetermeer

Over AAZ

Over Administratie & Advies Zoetermeer

Ons kantoor is actief op financieel en fiscaal gebied voor het MKB. Denk hierbij aan het voeren van administraties en het opstellen van jaarrekeningen tot en met het verzorgen van belastingaangiften en het geven van financiële- en fiscale adviezen.

 

Maar wij zijn eveneens ondernemerscoach en sparringpartner van de ondernemer.

 

Onze visie: Het zijn van een vertrouwd adviseur waar de MKB ondernemer centraal staat, en bijdragen aan de doelen van de ondernemer.

Daarnaast zijn wij gespecialiseerd in het oprichten van BV’s en het omzetten van een eenmanszaak of VOF naar een B.V.. En dit alles voor een vast bedrag per maand, compleet ontzorgd!

 

Meer over ons te weten komen? Lees dan verder op onze extra pagina’s

Gratis Overstapservice

Gaat u graag met ons in zee, maar hebt u op dit moment al een accountant of adviseur? Dat vormt geen enkel probleem. Met onze overstapservice bent u verzekerd van een soepele overdracht, geheel gratis verzorgd door Administratie & Advies Zoetermeer.

 

De meest wenselijke situatie is dat de huidige accountant uw dossier overdraagt aan ons kantoor. Als dat op bezwaren stuit dan stellen wij een nieuw dossier samen. De benodigde informatie vragen we dan alsnog op bij de betreffende instanties. In alle gevallen geldt dat aan een overstap naar ons kantoor geen kosten zijn verbonden.

Horizontaal toezicht

Horizontaal Toezicht houdt in dat ons kantoor afspraken heeft gemaakt met de Belastingdienst om samen met u als relatie, en indien u dit wenst, te komen tot een inrichting van de aangifteketen, waarbij de kwaliteit van de aangiften van dien aard zijn dat ze door de Belastingdienst zonder nader onderzoek kunnen worden afgedaan. Over fiscale discussiepunten vindt vooraf overleg plaats met de Belastingdienst, waarbij beide betrokken partijen zich constructief opstellen om binnen de kaders van de regelgeving tot aanvaardbare oplossingen te komen. Het zwaartepunt in het toezicht van de Belastingdienst, verschuift hiermee van beoordeling en controle achteraf naar afstemming vooraf.

 

Bij horizontaal toezicht is samenwerking het sleutelwoord. Door goede afspraken te maken metalle partijendie bij het aangifteproces betrokken zijn, kunnen we met elkaar de kwaliteit van de aangiften behouden en verbeteren. En voorkomen we onnodig dubbel werk.

Certificaten

NOAB

NOAB is dé branchevereniging voor kantoren die actief zijn in het MKB-segment. Daarnaast geldt het NOAB-kwaliteits- keurmerk al jaren als de norm in de branche. Een kantoor met een NOAB-logo garandeert kwaliteit, vakmanschap en actuele kennis van zaken.

Register belastingadviseurs

Het Register Belastingadviseurs garandeert dat wij als kantoor fiscaal opgeleid, gediplomeerd en continue bijgeschoolde medewerkers in dienst hebben zodat wij u als relatie van ons kantoor pro-actief kunnen blijven adviseren over de nieuwste ontwikkelingen.

Fiscount kennis en advies

Samen met Fiscount combineren wij de flexibiliteit en korte lijnen van een klein kantoor, met de specialistische kennis van de grote kantoren.

Horizontaal toezicht

Voordelen van horizontaal toezicht: Zekerheid aanslag, 1 aanspreekpunt Belastingdienst en aangepast toezicht.