Administratie & Advies Zoetermeer is een van de administratiekantoren die sinds de introductie in 2021 samen werkt met de nieuwe geïntegreerde software van AFAS bestaande uit AFAS SB+ en het klantenportal van AFAS. De eerste klanten van Administratie & Advies Zoetermeer maken inmiddels gebruik van AFAS SB+ en zijn enthousiast.
Zoals AFAS zelf zegt: “Dit is hét online boekhoudprogramma voor ondernemers en ZZP-ers met 1 tot 5 medewerkers”. 
Want ondernemen, dat is waar je zelf volop mee bezig wilt zijn. Je wilt je financiële administratie dus zo makkelijk en efficiënt mogelijk doen, en tegen een vaste en lage kostprijs, door zelf zaken te doen in plaats van uit te besteden.
Daar gaat Administratie & Advies Zoetermeer samen met het boekhoudpakket AFAS SB+ je bij helpen. Zo houd je tijd over voor écht belangrijke zaken.
Wat zit er o.a. in het pakket:
Administratie & Advies Zoetermeer werkt al jaren digitaal samen met haar klanten. Met ons klantenportaal hoeft de klant maar op één centrale veilige plek in te loggen. En de financiële dashboards geven ondernemers direct inzage in hun boekhouding.
Wil jij als ondernemer real-time jouw administratie inzien? En dat allemaal in één applicatie? Denk jij dat het AFAS boekhoudpakket past bij jouw onderneming? Neem dan
contact met ons op (
079 316 10 50 of
info@aa-zoetermeer.nl). Wij rekenen het graag voor je uit. Samen gaan we in gesprek om te kijken waar jij en jouw onderneming ondersteuning bij kunnen gebruiken om zo een overzichtelijk dashboard in te richten in AFAS SB+.